Ny frissa

Jag har varit och klippt mig idag. Hoppas jag nu kan hålla denna frisyr. Inte lätt att beskriva men jag är ganska kort i nacken och lite längre fram till, sned lugg som är lite längre taggad på nått vis. Åhh, det är så svårt att beskriva.

Jag är ledig i morgon också. Har tagit semester. Hade en dag som jag var tvungen att ta ut i denna månaden.

Sitter just nu och ser Efterlyst. Har sett detta ända sen för ca 20 år sen när detta starta. Tycker det är ett bra program.

Nu är jag sugen på ett stort glas kall cocca cola. Min last efter min rökning. Jag har rökt mycket de sista dagarna. Är väl därför jag mår skit. Vill så gärna sluta. Johanna har precis slutat och jag hoppas hon lyckas. Det är väl därför min rökning ökat. Känner press att hänga på Johannas beslut. Känns som jag vill ta igen med fler cigg innan jag tar beslut. Det är nog dax för den där boken...............

Nä, cola var det nu
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0