Sally

Stackars Sally vår hund. Hon bara kräker upp sin mat hela tiden. Har köpt A-fil för att se om hon behåller maten bättre. Annars så får vi iväg till vetrinär igen. Fast hon har ju inte heller blivet bra i sina öron som nu är kroniskt. Hon lider det vet jag men det är så svårt att avgöra rätt beslut. Kan ha en samband med varann kan jag tro. Jag känner mig jätte taskig fast man försöker göra allt.
Hon var jätte dålig innan jul och det var nära vi lät henne få en evig vila. Men vi pröva att medicinera henne igen. Blev bättre men inte helt bra. Har fortfarande problem med öronen. Och har haft problem från och till i några år. Hon har även problem så fort det är fuktigt ute med att få våt eksem. Då måste jag klippa henne och tvätta det med jod och försöka hålla det så torrt som möjligt. Då åker tratten runt huvudet på. Hon hatar denna.

Jag mår dåligt med henne. Men vill inte besluta. Vad hade ni gjort ? Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Elin

stakars min lilla bebis älskar henne

2009-03-23 @ 19:24:01
Postat av: Emelie

De där med djur är så svårt!! man lider så mycket med dom samtidigt som man inte vill att de ska försvinna. Kommer ihåg när vi avlivade Skrållan, men hon var så mycket sämre än Sally, avmagrad tappat nästan alla tänder och var inte pigg på att gå, då kändes de skönt efteråt att man låtit henne somna..men fy va jobbigt innan.

Sålänge Sally är pigg på rundorna så är de ju bra:)

Kommer ihåg när ni precis skaffat henne, jag och mamma skulle åka skidor men kom förbi och kolla på valp Sally innan :P

2009-03-24 @ 00:48:53
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0