Sibbarps Camping

Har nu tagit min promenad för att fotografera lite.
Gick ner till Sibbarps Camping för jag var nyfiken på de som bor där året runt. Några av husvagnarna var det folk som man såg att de verkligen hada sina liv där. Jag gick sakta för att  se vad det kunde vara för typer. Det var verkligen blandat. Jag kände mig dock lite utaför denna värld.
Två män gick sidan om mig en bit. Jag hälsade och de prata med varandra om butiken som de har öppen där.
En kvinna i min ålder kom ut från sin husvagn på väg mot affärn. Förmodligen inköp av cigg eller frukost. En man i 30-35 årsåldern som kom i morgonrock, badskor och en handduk på huvudet. Schampo i fickan. Utanför en husvagn stod en verkligt fin motorcykel. En katt låg utanför en annan plats i väntan på att få komma in. En man kom på en skranglig cykel. Med slitna plastpåsar med grejor i och en Metro tidning i handen.
Om jag vågat skulle jag tagit foto på detta men orolig för att kränka folks liv avstod jag detta.
Intressant detta. Med att bara en liten bit ifrån där man själva bor fins det annurlunda folk med sina liv.

Bara kände att jag ville skiva detta och det berör mig fast det verka som de trivdes. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med bilder :)!!känns hemmavant..:) Roligt med människorna på camipngen också..den första tanken som slår mig är fy va kyligt de måste vara att bo så på vintern! hehe

2009-03-13 @ 04:00:05
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0