Tjingeling, Tjingeling

Jaaaa! Jag har inte skrivet på några dagar. Men jitter inte när jag jobbar.

Inatt kunde jag inte sova. Vakna kl 3 hade ont i halsen och i örat. Fick gå upp och dricka vatten. Ut på balkongen och ta en cigg. La mig i soffan tände Tv:n. Faaan! Ska jag bli sjuk nu. Men somna till slut. Och vipps när jag vaknat så hade jag blivet kry igen. Konstigt; men måste ha legat konstigt på kudden eller nått.

Jag är ledig idag men vet inte vad jag ska göra. Kanske jag ringer Ingrid på fika eller bara går här hemma och skrotar. Kan va skönt det också faktiskt.

Igentligen skulle det va lite nyttigt om jag ringde Johanna och fråga om vi skulle simmat idag. Eller om hon läser detta så kommer hon nog definitivt ringa och föreslå simmning.

Tjingeling alla pinglor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0