Gubben i lådan

Hej alla ni som troget går in på min blogg. Jag har inte orkat skriva. Och det har heller inte varit nått intressant alls att berätta eller så. Känner bara att det behövdes en paus.

Men i alla fall kan jag berätta att vi ska ha semester veckan innan midsommar. Då tänkte vi fara till Småland och låna min brors stuga. En jätte fin stuga mitt i skogen och intill en liten sjö. Egen brygga med roddbåt eller kanot att ta sig ut på sjön. Det ska bli härligt med en liten semester. De har en inglasad altan nere vid vattnet. Även en bastu efter doppet i sjön om man har lust. Ska bli lyxigt på nått vis. Vid midsommar helgen kommer lite vänner. Då vankas det party. Hoppas vädert blir bra bara. Längtar jätte mycket.
Ska ha kamran i högsta hugg.

Ikväll och i natt ska man va ensam hemma. ska ligga i soffan och flippa runt bland tve kanalerna. Äta godis osv... Skit i bantningen. Orkar inte den iheller.  F:n orkar ingen ting. Vad orkar jag??? Är i stort behov av lite spänning. Men var hittar man det? Hadde planerat lite sol idag. Men den försvinner ju bara för man är ledig så klart.

Nu går jag och sover en stund.....................
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va härligt de lät att åka upp till din brors stuga!:)

2009-05-24 @ 18:06:54
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Johanna

Trååååk, inget nytt o läsaaaaa

2009-06-03 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0