Hallo !

Måste försöka skriva lite mera här. Men tiden att koncentrera mig till att ha något så när vettigt att skriva om är trög.
Jag har idag varit uppe sen kl 6:00. Smilla vaknade och var nödig. Så det var bara att hoppa i palterna och gå ut.

Jag ska jobba idag. Men känner att jag vill vara ledig. Längtar till semester.

Min kära dotter åker till Grekland om en vecka. Skönt för henne. Men jag vill också.
Elin har varit på klassresa på Ven och de hade haft jätte kul där. Tyvärr när de kommit hem så råkade jag slänga in hennes ryggsäck i tvättmaskinen med hennes MP3 spelare kvar. Den tålde ej vatten så klart. Har köpt ny till henne.

Bantningen!!!!!
Åhhh jag synda i fredags igen.
Efter jobb så stanna jag till på ica och handlade en påse ostbågar. Fick sådant fruktansvärdt sug på något gott. Men har faktiskt inte druckit cocca cola. Ska väga mig idag när Gunnar vaknat. Hoppas jag har gått ner något i alla fall. Försöker tänka på vad jag äter och hur mycket. Inte lätt ska ni veta. Men jag har inte slutat så ni vet.

Vi hörs!!!!
Tjingeling
 

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Hallå Gunnel :) Oh jo visst minns jag dig, den roligaste på hela festen haha! Allt bra?

2009-05-10 @ 09:08:58
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0