javisst ja !!

Jag ska snart iväg på jobbet igen.

Tänkte bara skriva till er nu som är intresserade av min så kallade bantning.
Vi vägde ju oss nu igår Gunnar & jag.
Resultatet blev :: 1,2 kg Till mig, men Gunnar var ju bäst med 1,8 kg. GRATTIS!
Fan det sporrar mig till att försöka vara bäst nästa vecka. Det var säker den påsen ostbågar i fredags.

Jag har just blivet klar med städning här hemma. Och känner jag har lite bråttom att bli klar för jobbet.
Ledig imorgon och hoppas vädert är lika fint som idag då.

Tjingling tingeling.........

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hejar på dig härborta ifrån andra sidan :) bra kämpat!

2009-05-12 @ 19:29:19
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0