Shopping

Har varit på Mobilia idag.
Har handlat babypresent och hoppas den blir bra.
Handlade en väska som jag tittat på ett tag och en klocka med vit rem. Lite fint nu på sommarn.
Var på jagt efter ett par vita jeans och det var inte lätt. Pövade ett par och fy vad jag såg tjock ut. Aldrig kan man vara riktigt glad. Får nog vänta ett tag eller till nästa sommar. Hahaha.
Elin och jag tog en fika på Make donkan. Skönt för då slapp jag laga middag nu ikväll till oss.
Elin hade ett presentkort i sin plånbok. 179:- kvar på detta så hon shoppa också loss. En bok och ett jätte bigt suddi.
Men jag blir som vanligt jätte trött när jag går i affärer. Så nu ska jag laga mig en kopp kaffe och läsa en bok som jag började på innan idag.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0