Trist

Stackars Elin är på utflykt med skolan idag. Fick ta fram vinter jackan och köpa gummistövlar. Tog även en mössa på sig.
Hoppas de nu får bättre väder på Onsdag då de ska på klassresa till Ven. Tycker synd om ungarna nu när vi haft fint väder sä länge och nu när de ska iväg blir det dåligt.

Men, Men, för er som är nyfikna om hur det gått med min bantning så kan jag säga att det blev -1/2 kilo. Blev rätt nöjd för jag trodde att jag hade gått upp.
Var ju på erotikparty hemma hos en arbetskompis. Tack trevligt L :-). Handla inget. Inte min grej får jag säga. Men jag drack några cider och åt lite chips. Inget bra för en som ska väga sig söndag morgon. Skulle igentligen följa med tjejerna ut som skulle till Harrys. Men jag orka tyvärr inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen fixa lite hemma. Ska jobba ikväll.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0