Försök

OOOjjj, Ni minna vänner ger inte upp för att kika in på min blogg. TACK!

Ok, ska försöka skriva lite. Men det händer inget kul i mitt liv just nu.
Men jag har lite att se fram emot.
I V. 52, över julafton åker vi upp till sälen hela familjen. Det ska bli härligt och mysigt.
Lite orolig för min skidåkning. Känner inte mig i så bra vigör. Men jag ska göra ett försök i alla fall.
I värsta fall får jag kanske hålla mig till barn backen eller de gröna. Eller varför inte i baren????
Har ju lilla Smilla som också vill vara ute i all snö. Får väl bli jag då som sköter marktjänsten.
Frukost, Lunch, Kvällsmat.
Ska förbereda mat hemma så man bara värmer upp. Det är mysigt att göra så tycker vi. Men något resturang besök blir det säkert.

LÄNGTAR SÅ HIMMLA MYCKET

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0