Bakmaskin

Jag har gått och köpt en bakmaskin. Nu hoppas jag det är så enkelt att göra bröd som de påstår. MEN!
jag fick ju också köpa en elektronisk våg för måtten var i vikt. ska pröva idag tänkte jag.

Målarna har just varit här och bättrat på lite missar sen vi flyttade in.

Ikväll ska man iväg på jobbet.

Elin har studie dag idag. Och hon ska väl va med nån kompis som vanligt.

Förresten! Jag var ju på fotvård. Det var en dröm för fötterna. Ett gott tips till alla att göra då och då.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas ni får rätt på måtten, för guh så gott d kommer va.. kommer hem till er nån söndag morron lr så o äter god frulle me nybakat bröd.. hojta när ni fått rätt på d :D PUSS

2009-09-14 @ 15:47:32
URL: http://sandgrenj.blogg.se/
Postat av: Linda

Blev bröden du bakade bra snäckan?Kram

2009-09-19 @ 15:01:52
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0