Brillor

Igår gjorde jag äntligen en nödvändig sak.
Jag gick till optikern och kolla synen. Jag är i behov av ett par läsglasögon. Så jag titta ut ett par bågar som jag kunde tänka mig. Fy vad jäkla svårt det va.
Man blev ju genast 10 år äldre som Gunnar sa. Men va fan vem bryr sig. Måste kunna läsa ju.
1300:- för undersökning, glas och bågar. Överraskande billigt. Trodde jag skulle bli av med en förmögenhet. Men jag tror denna butiken är den billigaste. Ächhh jag kommer inte ihåg vad den heter just nu. Men den ligger vid Triangeln. Om ca 10 dagar får jag dem.

Fredrik hade ju sitt kalas hos oss i söndags. Han blev nöjd och han fick en GPS av oss. Bra så han hittar till alla ställen som han ska jobba på.

Snart ska man iväg och jobba.
Ska laga lite java och läsa ett kapitel i boken jag håller på med innan.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0