Min påg 21 år idag.

GRATTIS, GRATTIS MIN LILLA SNUTT.


Idag fyller Fredrik år. 21! guuuud va tiden går. Ville inte bli grattad idag för han skulle annat?????
Men imorgon ska han ha sitt kalas här hos sin mamma.

Men vi har varit på Jägersro jag, Gunnar och Elin idag. Det är jätte kul att spela på hästarna. Vi spelar rätt lågt men vann lite grann så nån jätte förlust blev det inte. Synd bara att det blåste så förbannat.
Man blir så trött när man har varit ute en hel dag i detta vädert. Så när vi kom hem så gjorde min man pytt i panna med stekta ägg och rödbetor. Satt gott eftersom jag var vrål hungrig. Men förstås ingen exotisk midda en lördags kväll. Orken fans inte att fixa pys mys mat.

Nu måste jag nog gå till sängs. Blir mycket att fixa imorgon för jag har inte gjort ett dugg. Måste städa, handla. göra mat. tvätta Smilla och en massa mera.....................

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0