Nice!

Fult upptagen idag. Kändes riktigt fint med min plan. He He He!
Nu är jag förstås trött av intryck och allt. Kommer nog bli bra men jobbigt.
Kan inte riktigt berätta för er vad. Men så här måste det bli och man kan tyvärr inte bara ge alltid när man inget får.

Idag missa våran Smilla sin hundkurs. Hon är sjukskriven. Har fått Kennel hosta. Stackars liten.

Jag tror jag får värmeslag! Vi har det så varmt i lägenheten så jag håller på att storkna. Nu är alla fönster öppna för fullt. Annars kommer jag inte att somna. Det är därför jag sover dåligt om nätterna. Svettas ihjäl. Ska ringa vaktmästarn i morgon något måste vara fel på lufttillförseln.

F-C var här på middag nu ikväll. Det blev fläskkotlett med sås och potatis. Alltid gott!

Nu kallar sängen. Dax för vila........
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

din dotter är ju nyfiken :)

2009-09-03 @ 15:35:32
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0