Asså!

Jag har nu blivet helt bombad, insöad i att vara på Facebook. Fattar nu vad alla ungar går igenom. Vansinnigt......
Men det verkar vara många vuxna som sitter kvällen igenom på detta. Ha Ha....
Har redan fått en del vänner där.

Idag har jag varit på Lindex här i Limhamn. Handlade schampo/balsam, hårspray och en Elaka MY tröja till Elin. Den såg så mysig ut.

Elin och hennes kompis har spelat prova på curling idag. Dom tyckte det var jätte kul. Jag vill också prova!!!

Tjingeling...........

Kommentarer
Postat av: lena johannas mamma

Så kände jag också när jag var ny på fb, man kommer snabbt in i det.

Boken skickar jag med johanna imorgon

2010-02-28 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0