Busvädert fortsätter

Nu tycker till och med jag detta börjar bli lite för bra. Idag så tänkte jag ta en lång tur med Smilla men det var så hög snö på vissa ställen så det gick knappt att gå. Hade det inte blåst så jäkla mycket hade det varit lite okey ändå.

AVATAR. Vi var ju och såg denna härom dagen. Den var ganska okey. Man får sig en tankeställare. För vi är ju jäkligt dumma som slösar på naturens resurser. Allt är ju ett kretslopp som vi bryter så naturen dör och inte kan återhämta sig för vårt överflöd. Jag känner att jag är en del av detta och du med.

Nu ska jag hämta Johanna för vi har hennes bil här. Gunnar har varit och besiktigat den och gick helt igenom. Skönt!. Nu ska den säljas. Vi har satt in den på blocket. 40 000:- om någon undrar.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0