En kort stund....

Var ungarna hemma. Men middagen blev uppskattad. Dom älskar riktig mat. Ständiga frågan: Har du mer sås? Man måste göra sås som till ett helt kompani när dom ska äta. Allt gick åt.
Johanna stack direkt efter maten. Skulle träffa det. Och det blev lång promenad med start här ifrån. Tydligen lyckad :-)
Fredrik o Camilla stanna lite längre och spelade WII. Jag vann bowlingen. Sen stack dom för att hem och städa.

Nu sitter Elin och jag i soffan och ska se Wallander. Har börjat se detta. Gilla inte dessa svenska deckare först.

Sen blir det natti natti. Ska jobba hela dagen i morgon.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycke för maten mammi, så himla gott... haha du imorron kommer fan blinkaos för mig, nästan alla tåg e inställda.. ring o kolla så ingen har slått ner mig lr nått.. för mitt tåg ska såklart gå.. haha får se hur långt vi kommer, jäkla nitlott.. :( haha

2010-02-21 @ 22:46:10
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0