Förälrarmöte

Jag blir så trött. Jag vet knappt inte vad som pratades på mötet. Bara en massa små gnabb. Jag tycker och som jag även lyssnat på Elin så är det bra lärare och en lugn skola. Betygs snittet ligger på 94% men utgång i 9:an godkännd i kärnämnena, matte, engelska, svenska som är 3:e bäst i malmö. 

Ang, föräldrar som var på mötet var det 2 st av krocksbäcks barnen. Men det var ju faktiskt en liten del av saknad av Limhamnsbarnens föräldrar också.

Jag ska till jobbet snart. Min mage käns en aning orolig. Men det får väl gå??????????

Ha det
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lena(Johannas mamma)

Johannas pappas var riktigt trött i huvudet när han kom hem från mötet, han tyckte det hade varit mycket onödigt snack under mötet.

Men det viktigt för vissa föräldrar att få det sagt men med tanke på alla andra som är på mötet kanske dom kunde ta mycket enskilt med rektor eller berörd lärare.

Vi hörde att Smilla ska få valpar sen, efter att vi har mött lilla Smilla och påpekar att hon är ljuvlig poängterar dottern glatt - ska vi ha en valp då :)

2010-02-13 @ 19:33:08
URL: http://lena66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0