Härliga Lördag



Vill visa denna söta bild på dessa bedårande ungar.
Fåtöljen satte vi dit som en fristad för Sally. Nu sitter Elin i den. Så fort man gick på golvet hade man alla valparna gläffsande runt benen. Men det var verkligen kul. Sally var en så underbar mamma. En riktig upplevelse.

Idag är det lördag och jag är ledig. Vet inte vad vi ska göra idag. 
I morgon hoppas jag att jag får mina barn på middag här hemma för det var ett tag sen. Får se om dom kan.
Får locka dom med nått gott.

Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Johanna

auw! hihi så liten vår lilla groda e här :) Underbar tid, satt faktiskt o prata lite om d igår :D mysigt o roligt d va

2010-02-20 @ 14:58:06
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0