Häst folket

Ja, jag säger ju detta!!!!
Elin tyckte inte detta var något för henne. Jag håller med. En sådan människa som vi skulle hjälpa till att ta hand om hennes häst. Inte för jag är en proffs på hästar och ridning. Men jag har en del års erfrenhet av att ha egen häst. Hon var 16 år och prata som hon hade störst erfarenhet av alla. Jag och Elin tänkte det samma. Detta kommer inte att funka. Så efter Elin provat den lilla faktiskt trevliga ponnyn så tacka vi för oss och att vi ville fundera............???

Många inom häst världen har väldigt konstiga ideer och sätt. Ett mycket egoistiskt folk. Men jag får ändå säga att om man hitta folk med samma inställning som en själva så är detta en skit kul hobby. Vi ska se om vi hittar ny häst att låna. Finns alltid folk som uppskattar lite hjälp.

Nä, nu får jag sätta lite fart och göra lite nytta.
Ikväll ska jag på föräldra möte på krocksbäcksskolan. Ska vara där för att det är vissa som tror att krocksbäcksbarnens föräldrar kommer att komma om vi lägger mötet där de bor..
Detta tror inte jag. Men visst man kan ju se ;-)

Ha det underbart...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0