Helt värdelös

Linda! Du har nu smittat mig med din förkylning. TACK!
Började nu i helgen. Ont i kroppen och hellt täppt i näsan och har problem att få luft. Allra helst när man ska sova.
Jag brukar klara mig från förkylningar. Men dessvärre inte denna gång. Jag verkar i vart fall inte ha feber.

OS! Jag är inte så intesserad men det är lite konstigt att ett OS läggs i ett land med så mycket väder omslag. Visst de har fina anläggningar och fina hotell och så. Men vädert! det är ju vinter OS???? men som sagt var jag är inte så intresserad så jag struntar i villket faktiskt ändå. Ville bara kommentera detta ändå för det är ju mycket pengar som folket betalar. Eller??

Nu ska jag laga mig en kopp te. Försöka kurrera mig till jobbet ikväll.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Snäckan det var faktiskt inte min mening att smitta dig, om det nu är jag för sånt ligger också i luften. Oavsett så krya på dig!!!

2010-02-15 @ 14:55:51
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0