Hur ska det sluta

Trist att jag mist timmar på jobb. Jag har blivet uppsagd 5 timmar veckan. Så nu har jag bara 20 timmar i veckan.
Jag vill ju verkligen jobba kvar. Men nu måste jag hitta annat så jag kan få upp timmarna. Känns bara så himla tråkigt. Abetsmarknaden är ju inte blomstrande den heller precis.

Men visst jag har ju planer. Men vi får väl se. Allt brukar löna sig så småning om. Konstigt nog.

Nu så är jag också trött på snön. För nu kan man ju knappt gå här ute hos oss. Allt är så knöligt och ojämnt över allt. Jag hatar mer tö än snö för det är värst när detta väl fryser igen.

Elin har sportlov och idag har hon varit på tjejmässa. I morgon ska hon umgås med sin mor säger hon. Få se om vi kan hitta på nått då. Jag är ledig.

Nu är jag i vart fall jätte trött. Bör väl tänka på att gå till sängs.

Tjineling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0