shöndaaa

Idag ska mina godingar komma hem på middag. Det var ett tag sen jag hade dom samlade.
Ska bjuda på ungsstekta kycklingdelar med sås och potatis. Pressgurka och kokta morötter.
Efter maten så får de en semla till kaffet. Jag äter själv inte Semla men ungarna tycker det är gott. jag gillar ju inte grädde. Kan inte för mitt liv svälja detta. Har prövat tusen tals gånger. Jag klögs ordentligt om jag provar.

Skulle köra Elin och hennes kompis på badet men bilen satt fast ute på parkeringen. Det har fruset så inatt så där hjulen stått och töat blivet hål sådär var bara is under. Rubba sig inte en millimeter. Gunnar är nere nu och försöker hacka fram bilen. han har hållit på ett tag nu faktiskt. Hoppas jag slipper gå ut och putta. Det är svin kallt ute.

När jag var ute med Smilla i fm, så träffa hon sin kompis zack en papillon. Dom tycker jätte mycket om varann. Dom busa ett bra tag. De är så små så de kunde springa ovanpå skaren. Smilla var jätte duktig som kom när jag kalla: "Godisss". Jag var stel frusen när jag kom in. Men det är uppfriskande härligt ändå.

Nu ska jag sätta lite fart här hemma så det är extra mysigt när ungarna kommer.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0