Snö pinglan




Lilla gumman kunde knappt gå så stora och många snöbollar som fäste i pälsen igår. Men söt var hon när de hängde där och guppade när hon gick.

Idag ska vi gå på bio och se Avatar. Alla säger den är bra. Vi går inte på bio så ofta Gunnar och jag ihop så det ska bli kul. Elin ska också med.

Förresten ni som är i min ålder kommer ni ihåg Moon boots som var poppis i min tonårs tid. SE BILD. Jag lånade Elins som hon har. One sitze passar alla. Dom är skit varma och hållbara i snön. Inte så klumpiga som man tror.
Jag hade sådana också när jag var i stallet. Man frös alldrig om fötterna. Tror jag får köpa också för jag är ju mycket ute och plumsar omkring med Smilla.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha men guh va söt... så fick ju king oxå..

2010-02-01 @ 12:25:52
Postat av: Elin

Men johanna.... de fick jo sally mee:D

2010-02-15 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0