Åter igen snö

Har varit ute med Smilla på en runda nu i fm. Det var lite jobbigt för på sina ställen var det så hög snö så man fick plumsa sig igenom. Smilla försvann på vissa ställen. Men hon tycker det är kul. Hela hon var full av en massa bollar i pälsen runt benen. Super gullig där hon pingla omkring. Inte så särskillt kallt ute så det var rätt härlig morgon tur för oss ändå.

Vi var ju på en liten lagom fest hemma hos brorsan igår. Vi åt super goda smörebrö i olika sorter. Efter det blev det Tv spelet Wii. Det är jätte kul när man är några stycken. Jag är inte så bra men det bjuder jag på. Nån måste ju va sist så varför inte jag. Det var kul ändå.

Elin och jag var sugna på att gå på bio idag och se Avatar. Men inga platser gick att få. Men vi boka till i morgon istället. Vill ju se den i 3D på bio för det är ju roligast.

Ska nu städa här hemma igen. Varför har vi alltid det stökigt???? Käns som man hela tiden ska städa , städa och åter städa.

Kram på er nu ska jag sätta fart................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0