Bloggisar

Nu gör jag ett besök på min egen blogg, hi,hi.

Allt är ivart fall OK med mig.

Har väl inte hänt så jätte mycket igentligen.
Bara i stort sett:
Att vi firat julen med att åka skidor i Sälen. Helt klart skit kul och skönt.
Trodde inte jag skulle kunna ta mig ner för backen. Men ner kommer man ju alltid. Men faktiskt utan att trilla. Men det mest pinsamma var att jag trilla i sitt liften den enklaste. En gång stanna dom den fast jag ropa till lift värden att inte stanna. Pinsamt, när jag skulle resa mig upp spräckte jag knapparna och skidbyxorna nästan åkte ner. Alla tänkte nog en skånsk tjock kärring som inte verka klok. Men som sagt det bjuder jag på.

Idag är det -15* kallt. Fan vad jag fryser. Värre ska det bli nu i helgen.
Stackars Smilla fryser trotts hon har sitt täcke på. Blir kall om tassarna. Men gillar åndå snön som en riktig tosse.

Idag fyller Gunnar (min man) år. GRATTIS!!!! Men denna natt firar han med att jobba natt. Trevligt!!!

Fast det var länge sen jag skrev så kan jag inte hitta på mer att skriva om. Man kommer liksom av sig. Men det är roligt. Jag är väl lat. Vågar inte lova att jag återkommer redan i morgon men tanken kommer finas.

Ha det bra och kör försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0