Häger



Jag tror att detta är en Häger men är inte så säker. Väldigt fin med smala långa ben. Den var ensam här i bäcken.

Idag har jag jobbat och ska det imorgon också. Som vanligt de flesta helger. Börjar bli väldigt trött på detta. Känns som allt socialt med familj och vänner försvinner. Jag vill också göra kul grejor på helgen då de flesta är lediga. Inget kul att vara ledig så mycket i veckan för då är inte så många lediga. Men jag trivs bra så det är ju inte så lätt.

Gunnel, för sören gör nått av ditt liv!!!!!! Svar; Snart, Snart..................Såååååååå.

Idag följde L med hem från jobb. Bjöd på en snabb middag spagetti med köttröra. Kul att du ville komma hem och se hur jag har det. Fast här var lite rörigt. Elin hade haft kompis hela dagen och de hade bakat lussebullar. Mumsiga var dom. Hon är så duktig att baka. Hon gör mat ibland också. Inte illa för att vara 11 år. 

Nu tror jag att sängen kallar............
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

´Tack fær i fredags snøckan, jag ølskade er løgenhet. Vi får ta och gæra om det fler gånger fast med lite vin i støllet fær kaffe :-)

2010-01-26 @ 15:27:00
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0