Klippning

Idag har jag varit och klippt mig äntligen. Det behövdes verkligen. Nu är man ju snygg igen.

Ikväll sitter jag ensam hemma. Elin ska sova hos kompis och gubben jobbar. Ska faktiskt bli jätte skönt. Jag känner att jag behöver en stund för mig själva. kanske jag beställer nått gott att äta. Men vet inte vad jag är sugen på. Eller en god varm macka är ju inte så dumt. Får se vad det kan bli.

Jag ska jobba några timmar i morgon och vi ska på fest till brossan på kvällen. Det kan bli kul kanske. Berättar lite om detta på söndag.

Längtar till soliga varma dagar att njuta nere vid stranden.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Dottern

Hej mammi, mitt tåg e inställt idag, så nu sitter vi o väntar på besked hur vi ska göra! gör mig inte så mycke, mer sov morron imorron :D haha men asså du e d fest hos rickard? jag har inte riktigt fattat hur kvällen blir imorron, guh va trevligt iallafall :D Hörs imorron PUSS

2010-01-29 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0