solig dag idag

Har tagit lång promenad med Smilla idag. Fast hon fryser om sina små tassar. Solen har ju inte värmt en men det har varit härligt ändå.
Körde Elin och hennes kompis till museet och nere vid ribban så åkte dom skriskor på dammarna. Såg så härligt ut.
Jag har inga skrillor och Elins var för små annars hade vi åkt i morgon. Hundra år sedan jag stod på skrillor. Det hade nog blivet sprickor i isen. Så det är nog bäst det.

Förlåt min älskade Johanna. Jag mår själva dåligt av det. Älskar dig min kära unge. Tur att du fins.

Detta va det lilla för idag men vi får se om jag återkommer?????????????????


Kommentarer
Postat av: E...

Vad mår du dåligt av??

:S

Blir orolig!

2010-01-14 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0