Vad jag önskat länge.....

Inte av att jag blivet en dag äldre. Men att jag har fått en jätte fin Kamera av min kära man och min kära Elin i födelsedags present. Kaffe på sängen och vi gratulerar. Jag skulle ju inget ha hör ni era busar.

En NIKON D3000.
Nu ska det fotograferas. Ska bli så jädrans kul. Vill inte jobba nu till helgen. Och jag vill att det blir lite klarare väder med trevlig sol.

Sen inte nog med detta så har jag fått klipp kort på Kockums fritid så jag kan gå och simma 25 gånger.
Tack älskade Johanna som vill att jag ska må bra och bli lite fit :-)........... Alldeles för mycket stumpan.

Jag har faktiskt slutat att fylla år igentligen. Har undanbedets all uppvaktning även från de mina som har svårt att inte göra detta ändå. Ni är så gulliga. Och ni som ringt och grattat så blev jag glad att ni tänkte på mig. För vad betyder inte en tanke. Älskar er.
Jag tycker att det käns onödigt att fylla år. Speciell såhär efter jul. Hatar Januari lång och dryg månad. Men att jag blir ett år äldre tycker jag inte är jobbigt eller något sådant. Så är ju livet. Gillar min ålder inga problem med denna. Man gör sig inte äldre än vad man känner sig. Så länge man är frisk och har så goa barn som jag har ska man väl va nöjd.

Nu kallar nog sängen i vårt vårt lilla kryp in. Ja, man måste faktiskt krypa in. Bara säng som får plats. Låter tokigt va???

Natti natti, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0