Återlivad

Hej! ser att alla faktiskt har gett upp att titta i min blogg :-)
Hellt förståligt eftersom inget händer här.
Får se nu om jag kan skriva lite nu då??

Det senaste i mitt liv är att vi har varit i Turkiet och det var skönt att komma hemmifrån ett slag.
Inte fint vädet hela veckan. Men fick dock ändå 4 dagars sol. Då låg jag och pressa de tre. Så lite färg fick jag.

Annars har livet levts vidare. Har haft en väldigt tråkig sommar förstås. har lidet av diskbråck och har haft för jäkla ont vill jag bara skrika ut. Men, men. Nu är jag återställd så pass att jag bara har besvär i mitt ben. Har mist lite känsel i foten och baksidan av låret. Så lite haltande är kvar. Villket irreterar mig mycket. Ser så jäkla dumt ut. Men hoppas att detta försvinner villket inte det alltid kan göra.

Tror att jag faktisk kan ha en del att skriva om så jag hoppas ni besöker min blogg och skriver era syrliga kommentarer eller vad ni vill. Kanske ett foto lite då och då slinker in.

Tjingeling
Det var kul du titta in :-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0