Hmmm....

Jaha vad kan dagen ha att erbjuda idag då?????
Först vet jag att en städning måste göras här hemma. Det är ju ett bra fönsterputsar väder också. Så om orken faller på så blir dom rena idag.

Kanske en runda hem till min mamma på en fika?? Oj, jag har inte träffat henne på ett tag. Detta känns också som att jag måste hinna med idag. I eftermiddag så ska vi ut till Viktor. kan bli skönt att koppla av där efter min troligen arbetsamma dag. För nu känner jag efter jag skrivet detta att någont inte kommer att göras. Det blev genast för mycket för mig. Jag är ju förstås ledig i morgon förmiddag så något kan ju göras då. Oj så trött jag blir på mitt alltid framsjutande av saker som inte blir gjorda. Typiskt mig.

Så in med ett par piller i foder luckan och påbörja med det jag ska efter morgon kaffet.

Ha det gott!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0