Kallt

Så himmla kallt det var nu ikväll. Frös så jag skaka när jag och Elin var på brukshundsklubben med Smilla på agility kurs. Hon var jätte duktig som vanligt. Men frös nog hon med. Hon fick ett plötsligt frispel och bara rusa runt banan som en skållad råtta. Nu när lönen kommer måste jag och Elin inköpa ett par varma sköna vinter skor. Som vi kan ha både när vi är ute med Smilla och är i stallet. Får bli skopunkten väl. Elin har turen att få vara medryttare till en jätte fin och go häst som heter Tuffe Viktor. Ni kommer nog få läsa mycket om denna goding. Även om det inte är vår häst så känns det som han är det. Även om jag numer inte rider så tycker jag det är väldigt kul och skönt att vara i stallet. Att ha lite stall doft i näsan är ju det som jag e uppväxt med och det är avkopplande. Kanske om jag blir lite bättre i mitt ben så ska jag börja rida igen. Just nu så känns livet riktigt behagligt. Tänk vad djur och mina barn kan betyda mycket. Kram på er och tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0