Dåså...

var det tid med lite bloggning igen!

Inte för det hänt så mycket roligt i mitt liv. För om jag ska vara riktigt ärlig så är det mesta bara skit just nu. Men det blir väl en ljusning av det hela till slut. Har ej lust att skriva om det här. Men ni som känner mig kommer säker få reda på allt så småning om ändå. Många vet redan.

Idag sitter Elin och jag hemma och har lite fredags mys. Vi har hyrt film som var ganska bra. Krängt i oss godis, chips och svept i oss cola så det sprutar ur öronen på oss. Nu degar vi framför vars en dator som ett par hösäckar.

I morgon har dom lovat fint väder :-) Så varför inte se till att få lite färg kanske?? Eller ska jag iväg och kolla vad det kostar med en Iphone?? Alla har ju detta så då kanske man får se om jag också skaffar?

Lite städning här hemma hade verkligen behövts kan jag informera. Ingen tar detta jobbet ifrån mig även om jag inte har varit på humör att göra detta på sista tiden. Här ser för jävligt ut.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva om.
Livet är upp och ner som jag lovar reda ut.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0