Brännboll

I lördags var vi på Ribban och spela brännboll med arbetskamrater. En riktig familjedag då barn och respektive var med. Jag var med trots mitt ben inte klarar att springa. Men det blev 2 haltande varv och till min häpnad har jag fått träningsvärk. Sådana hära dagar tycker jag är så roligt. Man får en mening med familjeliv och energin till att orka ha trevligt bara växer. Så lite mer av detta är bara positivt.

Som det åska igår kväll! Jag tycker det är så himmla mysigt. Det vibbrerar i ens hjärta så högt det smällde.
 
Senare igår stack jag hem till Johanna. Vi drack te och prata lite om allt möjligt. Så skönt att ha en så förståndig bra dotter som finns för en. Hon är min bästa vän och vi pratar om allt möjligt.

Nu ska man snart iväg till jobbet. Så att lönekuveret inte uteblir.

Kramizzar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att jag äntligen hittade den :)

Mamma jag finns här alltid :) Jag älskar dig!

2011-05-23 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0