Denna helg

Då var denna helg gjord! och det är skönt för fy villken klydde helg på jobb det varit.
Jag e inte riktigt vän med mitt jobb när det är så mycket klydd. Blir så himmla deppig och lite orolig av mig då.
Jag e ju ingen vekling så det är inte det. Men det sitter i maggropen på en.
Fan vad detta lät allvarligt. men det reder sig.

Och jag hatar jobba lör-sön.

Men igår så var Elin och jag själva hemma och mös på lite gott och cola. Vi hyrde en lite lagom bra film.
Sen såg vi på eurovision finalen. Det var ju inte illa att vi kom 3:a i allafall.
Elin min lilla gullunge.

I morgon är jag ledig och det ska bli himmla skönt. Har inget planerat så vi får se vad det blir av måndagen då. Man kan ju hoppas på solsken.

HAHA nu har jag skrivet något i vart fall. Men inget intressant men kanske det kommer.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0