Det är lungt.

Mina vanliga morgonrutiner är gjorda. Nu sitter jag här.


Alla har vi väl våra bekymmer mer eller mindre tror jag. Men en sak fattas jag verkligen i mitt liv mer än bara pengar som alltid är bra att ha givetvis. Det är den verkliga vännen som man kan prata med allt om himmel och jord. Jag har visst många vänner men inte den där riktiga där man ställer upp för varann i vått och torrt. Jag tror nog jag aldrig har haft detta igentligen. Många vänner har passerat hittat nya och som sen bara försvunnet. Det är som med pengar igentligen. Man får sin lön förbrukar och får nya och så vidare. Man kan säga att den riktiga vänskapen är som att vinna miljoner på lotto. Verkligen få förunnat. Jag tror detta är vanlig hos de flesta av oss. Man orkar inte ha den viktiga vänskapen för den måste vårdas. Samma är det med pengar man måste slita, spara och tar mycket energi det med för att lyckas.

Haha, Sådant ämne jag tog upp. Men jag tror det berör många av oss.
Mitt motto är: EN BRA KVINNA REDER SIG SJÄLV. (men ärligt! det är jobbigt år ut och år in).

Kram/ ha en underbar dag för det ska jag ha......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0