Hallo, hallo!!

Lämnar idag ett litet avtryck i min blogg som inte har blivet omhändertagen de senaste månaderna eller året.

Har funderat om jag ska börja skriva lite igen :-)

Allt är i allafall bra med mig.
Familjen mår bra och Smilla är lika virrig som vanligt.
I det stora hela har väl inte så mycket hänt igentligen mer än att vi köpt en husbil. Det är mycket härligt men vi har dock bara varit ute över en helg än så länge. Mycket trevligt var det och vi hade tur med vädert. Röstånga camping blev det. Det trista är att jag och min man jobbar om vart annat hela tiden. Jag är ledig var tredje helg och han jobbar var tredje. Så detta infaller ju så att vi aldrig kommer iväg. Så är livet för tillfälligt. Men man får hoppas detta löser sig så småning om.

Nu lovar jag att försöka blogga lite mera. Dock inte varje dag men lite oftare ska det bli. Det är väldigt skönt att skriva av sig lite då och då. Så titta gärna in då och då. Ni är så välkomna, och skriv gärna en komentar eller nått.

Ha det så skönt, snart är sommarn här på riktigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0