Javisst ja!

Jag hade ju en blogg. hehe.

Igår på jobb kändes det så jäkla bra då jag fixa nästan allt själv utan större problem.
Problemet med mig är att jag är ju inte den mest begåvade när det gäller datorer. Därför får jag lite problem iband. Men igår kände jag att jag verkligen hade koll. Så proffsiga lösningar osv. Då får jag lite ro i maggropen och det lägger sig som bomull. Detta är viktigt för mig för det är ju trots allt en stor del av ens liv. Men sen vill jag tillägga att systemet vi arbetar med är ganska inveklat.


Jag älskar verkligen mina mogonbestyr med att sitta och se på morgon program, en god kopp kaffe, snacka med Elin innan hon går till skolan och det bästa! mina morgon promenader med Smilla. Har jag en bra dag med mitt ben så blir det en lång runda. Som nu så sitter jag och bloggar lite och det är avkopplande.

Men nu ska jag snart iväg till jobb och får försöka trycka i mig en macka innan. Gillar inte att äta på morgonen.


Kram till er få som läser :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0