Litta av vart.

Hela dagen har jag varit ledig. Inget vettigt har jag gjort heller.
Två långa turer med lilla Smillisen.
En runda till apotektet för pålager av panodil och tramadol. Ett jäkla nödvändigt ont skit. Efter det titta jag in på Lindex där jag köpte ett ljusrosa nagellack och ett par svarta knälånga leggings. Ska ha det när jag har kjol på jobbet.

På tal om nagellack! Jag har ju slutat bita på naglarn och dom har börjat bli riktigt fina. Ja,jag vet det är äkligt men en jäkla ful ovana jag haft sen väldigt liten. Inte så lätt att sluta ska ni veta. Men om jag kan hålla dessa fina till efter sommarn så blir det att jag ska försöka sluta röka också. Har tänkt så i alla fall. Måste börja tänka på mig själv och på ekonomin. 50:- asken är hutlöst dyrt som bara går upp i rök. Dax för nya krafttag angående mig själva. Ser fram emot mitt nya JAG....


                                                                 xx   xx
                                                               xxxxxxxx
                                                                xxxxxxx
                                                                  xxxxx
                                                                    xxx
                                                                     x
                                                              

Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar dig verkligen all lycka till med det mammi :) I belive in u..

2011-05-26 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0