Tissssdag

Sicket tissssse väder. Nu var man vittsig hehe. Säkert därför man vaknar med en spänningshuvodvärk idag. Den är så svår att få bort trots man kurerar sig med piller.

Idag e det en vanlig jobbe dag så det händer absolut ingenting.  Men en lite kortare runda blev det med Smilla. Jag var dyng våt när vi var hemma igen.

Jag ska faktiskt köpa till i kväll jordgubbar med vaniljglass. Jag är så sugen på detta. Åt detta häromdagen och har fått sug efter mera. Mums mums...
Sen måste jag en kväll när mörkert faller på ner till kollonierna och palla lite rabarber. Fins ett ställe som verkar övergivet så varför ska dom bara ruttna bort. Då kan jag lika bra sno dem. Dom är extra goda då. Hehe.

Nu ska jag tvinga i mig en torr mada så man får lit i maggen till man ska iväg på jubb.

Pusssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0