Glädje

Till min stora glädje och lättnad har jag fått beskedet att jag nu är frisk från min bröstcancer.
På tisdag börjar kneget igen med glädje. Äntligen kan jag se framåt mot mitt tänkta liv i mer stabill tillvaro.

Jag ska dock börja en strålbehandling om ca 2-3 månader och som varar i 5 veckor varje dag utom helger. Men det tar vå då :-).  jag är så lycklig att slippa cellgifts behandling som har grott och malt i mina tankar att behöva gå igenom. För man e ganska ensam fast jag har haft mina vänner som stöttat mig så himmla väl.

Angående ensamhet: Jo den befinner sig trotts allt där hela tiden. jag kan väl inte påstå jag lider. Men nya tider väntas med att ta itu med umgänget att ut på lite partaj och sådant. Nu längtar jag bara efter att ha kul. Leva lite i sus och dus. Att må bra helt enkelt.

Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0