Hoppfullt

Då hittade man äntligen ETT par byxor som passar i längden. Jag har stort problem att hitta vanliga byxor som inte är för korta. Jeans är inga problem men dom får vi inte ha på jobb. Nu saknas ettpar ridskor som ska inhandlas om jag har råd nästa penga insättning.

Igår var Johanna och hennes pojkvänn på middag här. Elin kom hem från sin pappa och allt är nu som det ska.
I morgon börjar jag jobba första dagen efter min sjukskrivning. Ska nu äntligen få tillbaka livet som var tänkt från början efter allt eländes elände.

Idag blir det städning och förberedelse att jobba. Läsa lite bok och koppla av.

Jag har ytterligare ett problem. Min lilla Smilla som inte har vant sig vid dörrarna som slår i trappen. Här är så himmla lyhört. Dåliga dörrar där att ljud går rakt igenom och så är dett smäcklås så alla slår igen dom hårt. Försöker få henne att vänja sig men det är inte så lätt. En granne har jag nu blivet ovänn med. hon klagar ideligen fast jag inte lämnat henne ensam på jätte länge och hon har ju inte varit hemma på ett tag heller. jävla kärringa jävel rent ut sagt. men ok jag kan förstå det är jobbigt med en hund som står och skäller. vad ska man göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0