Reff, från igår.....

Jag fick bekräftat igårkväll att mitt val var rätt. Och tack för detta!!!!!

Var bjuden på taccos hos Gunnar. Det var gott och trevligt. Men bara så. Mycket snack om hans Bangkok resa som han gjort. men också om resan han och elin ska göra till Australien i januari. Här var det droppen. jag visar intresse för deras upplevelser. Här var ingen avunsjuka från min sida faktiskt. Men, men alltid ett men. inget snack om min Frankrike resa eller min resa till att så gott som blivet frisk från min cancer. Plus att hans resa till Australien blir att dom ska bo hos en kvinna med ett barn på 13 år ensamstående. Jag bryr mig verkligen inte om det. Säkert. Men det var ett faktum att mitt beslut är så rätt.
Och gud vad han ger Elin många grejor. Min uppfattning om att Elin nu är hemma hos Gunnar så mycket just nu är ju hennes sätt att visa tacksamhet för detta. För vad ska hon göra??? Men jag ska villigt erkänna att jag känner mig blåst rent ekonomiskt och det retar mig. Så han kan gått ge henne så mycket som möjligt. Men, men......

Jag gjorde något fult!! Jag ljög om att jag vunnit en veckas skidsemester till Säfsen genom facket. V 2 när dom e i Astralien. Fan ångrar detta men det bara gled ur mig. Hur ska jag nu ta mig ur detta???? Åhhh, ska jag ljuga mig ur detta eller jag skiter i det för där e väl ändå inget intresse av vad jag gör........???? Men jag vet att detta sved då hans resa kom lite oviktig för mig. Fan varför behöva hämnas. Man e ju för jävla dum ibland. Eller mänskligt att man verkligen har kännslor. Nu låter detta tvetydligt men fan jag ångrar mig så. Men det kom bara som en kräkreflex.

Om han läser detta så skiter jag faktiskt i villket i det också. Detta är ju mitt liv och mina känslor.
Ni som träffat Gunnar tycker säkert han är och ser trevlig ut. Men där är ett mörker som bara jag vet som fins där.
Största orsaken till vår splittring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0